image

Vykstant tarpiniams patikrinimams Nacionalinės švietimo agentūra patikinimų vykdytojams teikia įvairiapusę techninę pagalbą. Agentūros specialistų komanda operatyviai reaguoja ir padeda spręsti mokykloms kylančius trikdžius.

„Ne visas situacijas, kai gali kilti trikdžiai ir kaip juos spręsti, įmanoma aprašyti ir pateikti vykdymo instrukcijose, todėl nuo 7 valandos ryto tą dieną, kai vyksta tarpinis patikrinimas, būdinti agentūros komanda, yra pasirengusi padėti techniniais klausimais,“ – sako NŠA direktorius Aidas Aldakauskas.

Teikiant pagalbą per anksčiau įvykusius tarpinius patikrinimus išryškėjo dažniausiai vykdytojams kylantys klausimai. NŠA specialistai pateikia sprendimus, ką daryti, kad šie nesklandumai nekiltų:

  • mokiniui jungiantis prie sistemos prisijungimo duomenis reikia vesti ranka, o ne kopijuoti;
  • jei nepavyksta prisijungti prie sistemos;
  • perkrauti naršyklę (atsijungti, išvalyti naršyklės laikinąją atmintį (Cache) ir prisijungti iš naujo);
  • pakeisti naršyklę į kitą (rekomenduojama jungtis per Google Chrome arba Mozilla Firefox);
  • pakeisti kompiuterį.

Jei dėl trikdžių mokinys prie sistemos prisijungia 10 minučių vėliau, patikrinimo užduoties atlikimo laikas jam nesutrumpėja, t. y. sistema leidžia jam atlikti užduotį 10 minučių ilgiau.

Kad Agentūros budinti komanda padėtų kuo greičiau išspręsti kilusią problemą, besikreipiančios mokyklos iš karto turėtų raštu pateikti mokinio prisijungimo duomenis, nurodant, ar tai specialiųjų ugdymo poreikių mokinys, ir kuo detalesnį situacijos apibūdinimą. Turint tikslesnę informaciją (pvz., ką ekrane mato mokinys), sureaguoti ir ją išspęsti agentūros specialistai gali per 5-10 minučių.

Dėl NŠA techninės pagalbos reikia kreiptis el. p. etestavimas@nsa.smm.lt.

Nacionalinės švietimo agentūros informacija

 

Dalintis: