Būtini slapukai įgalina pagrindines tinklapio funkcijas. Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas.
Statistikos slapukai
Analitiniai slapukai padeda mums tobulinti mūsų tinklalapį, renkant ir pateikiant informaciją apie jo naudojimą.
MUKIS SVETAINĖS PRIVATUMO POLITIKA
BENDRA INFORMACIJA
Šia privatumo politika (toliau – Politika) nustatomos asmens duomenų tvarkymo sąlygos naudojantis svetaine, kuri yra pasiekiama adresu www.mukis.lt (toliau – Svetainė).
Politika taikoma, kai Jūs naudojatės www.mukis.lt , pildydami registracijų ar apklausų formas, tęsdami naršymą svetainėje, naudojatės svetainėje nurodytais kontaktais dėl karjeros planavimo paslaugų, pateikiate mums užklausas, pildote anketas, užsakote naujienlaiškius, lankotės mūsų socialinių tinklų paskyrose LinkedIn, YouTube, Instagram, Facebook ir kituose socialiniuose tinkluose (toliau – socialiniai tinklai), domitės mūsų pasiūlymais, kvietimais į renginius, konferencijas, mokymus, registruojatės į juos, susisiekiate su mumis telefonu, kitais el.
komunikacijos kanalais ar kreipiatės į mus kitais su mūsų veikla susijusiais klausimais. Papildoma
ar/ir detalesnė informacija gali būti pateikta paslaugų ir kitose sutartyse, privatumo pranešimuose arba skelbiant ją internete.
Prašome atidžiai perskaityti šią Politiką tam, kad teisingai suprastumėte mūsų požiūrį bei nuostatas dėl asmens duomenų tvarkymo. Naudodamasis www.mukis.lt . Jūs patvirtinate, kad susipažinote su Politika, suprantate jos nuostatas ir sutinkate su joje nurodytais Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslais, būdais bei tvarka. Jeigu Jūs nesutinkate su Politika, Jūs neturite teisės naudotis Svetaine.
Svetaine gali naudotis 14 (keturiolikos) metų amžiaus arba vyresni asmenys. Jeigu jums yra mažiau nei 14 (keturiolika) metų, prašome atidžiai perskaityti šias Politikos sąlygas kartu su savo tėvais arba globėjais ir įsitikinti, kad jas tinkamai suprantate.
KAS YRA JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYTOJAS?
BĮ Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra (toliau – Duomenų valdytojas):
Juridinio a.k. 302848387
Buveinės adresas: Žirmūnų g. 1 B, LT-09101 Vilnius
Tel. (85) 277 2394
El. p. info@linesa.lt
Duomenų apsaugos pareigūno kontaktai:
tel. +370 604 66346, el. p. ada@linesa.lt
Tvarkydami asmens duomenis, mes laikomės 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, arba BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir kitų tiesiogiai taikomų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, taip pat kompetentingų institucijų nurodymų.
KOKIAIS PRINCIPAIS VADOVAUDAMIESI TVARKOME ASMENS DUOMENIS?
Tvarkydami asmens duomenis laikomės šių asmens duomenų tvarkymo principų:
— asmens duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais ir toliau negali būti tvarkomi tikslais, nesuderinamais su nustatytaisiais prieš renkant asmens duomenis (apibrėžtumo ir teisėtų tikslų principas);
— asmens duomenys tvarkomi teisėtai, sąžiningai ir skaidriai (teisėtumo, sąžiningumo ir skaidrumo principas);
— asmens duomenys turi būti tikslūs ir, jei reikia, nuolat atnaujinami; netikslūs ar neišsamūs duomenys turi būti ištaisyti, papildyti, sunaikinti arba sustabdytas jų tvarkymas (tikslumo principas);
— asmens duomenys turi būti tokios apimties, kuri būtina apibrėžtiems tikslams pasiekti, jiems rinkti ir toliau tvarkyti, nekaupiami ir netvarkomi pertekliniai duomenys (duomenų kiekio mažinimo principas);
— asmens duomenys saugomi tiek, kiek būtina siekiamiems tikslams pasiekti (saugojimo trukmės apribojimo principas);
— asmens duomenys tvarkomi tokiu būdu, kad taikant atitinkamas technines ar organizacines priemones būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo arba neteisėto duomenų tvarkymo ir nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo, prieiga prie asmens duomenų suteikiama tik tiems mūsų darbuotojams, kuriems tokie duomenys yra reikalingi jų funkcijoms ir pavedimams atlikti (vientisumo ir konfidencialumo principas).
— mes atsakome už visų duomenų apsaugos principų laikymąsi ir savo atitikties įrodymą, asmens duomenis tvarkome tinkamai, vedame duomenų tvarkymo įrašus (atskaitomybės principas).
KOKIE YRA ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO PAGRINDAI?
Duomenų valdytojas tvarko Jūsų asmens duomenis remdamasi šiais pagrindais:
1. Jūsų sutikimo (BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktas), kuris išreiškiamas Jūsų aktyviais veiksmais, t. y. kreipimusi į mus ir asmens duomenų pateikimu, arba kitais aktyviais veiksmais. Taip pat, gavę Jūsų sutikimą, mes siunčiame informaciją apie savo paslaugas, pasiūlymus skirtus asmenims, įstaigoms bei organizacijoms, susijusius su mūsų teikiamomis karjeros planavimo paslaugomis (konkursų, parodų, seminarų, konferencijų ir kitų renginių, ugdomosios veiklos organizavimu).
Sutikimą galite bet kada atšaukti susisiekę su mumis el. paštu info@mukis.lt. Sutikimo atšaukimas nedaro poveikio sutikimu pagrįsto duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui.
2. Sutarčių, susitarimų ir panašių dokumentų sudarymui, vykdymui, administravimui, keitimui;
3. vykdant pavestas viešosios valdžios funkcijas (BDAR 6 straipsnio 1 dalies e punktas), kai tvarkyti asmens duomenis įpareigoja atitinkami teisės aktai. Asmens duomenų tvarkymas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 24 d. nutarimo Nr. 847 „Dėl profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 15 p. ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-1334 „Dėl rekomendacijų dėl karjeros specialistų funkcijų ir profesinio orientavimo paslaugų teikimo švietimo įstaigose patvirtinimo“ ir kt. teisės aktų reikalavimais;
4. tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų interesų – visuomenės informavimo, siekiant įvykdyti teisinius reikalavimus, įskaitant skolų susigrąžinimą taikant neteismines procedūras, mums ginantis nuo pareikštų ieškinių, reikalavimų, pretenzijų; informacinių sistemų ir tinklų saugumui užtikrinti; siekiant užtikrinti patogų ir kokybišką naudojimąsi mūsų paslaugomis;
Tvarkomų asmens duomenų apimtis priklauso nuo užsakomų ar naudojamų paslaugų ir to, kokią informaciją pateikia asmuo, kai užsako ir (ar) naudojasi paslaugomis, lankosi Svetainėje.
Duomenų valdytojas siekia, kad asmens duomenys būtų tvarkomi tiksliai, sąžiningai ir teisėtai, kad jie būtų tvarkomi tik tokiais tikslais, kuriais buvo renkami, kad jie būtų tvarkomi laikantis teisės aktuose nustatytų aiškių ir skaidrių asmens duomenų tvarkymo principų ir reikalavimų.
KOKIUS ASMENS DUOMENIS IR KOKIAIS TIKSLAIS TVARKOME JŪSŲ ASMENS DUOMENIS?
Asmens duomenys gali būti tvarkomi šiais tikslais:
1. sutarties sudarymo bei vykdymo tikslais tvarkome šiuos duomenis: vardas, pavardė, gimimo data ar asmens kodas, gyvenamoji vieta, parašas, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento duomenys, individualios veiklos pažymos, verslo liudijimo duomenys, sąskaitos duomenys, adresas, telefono ryšio numeris, el. pašto adresas, sutarties duomenys, informacija apie sutarties vykdymą, kiti būtini duomenys priklausomai nuo sutarties pobūdžio;
2. tiesioginės rinkodaros tikslais Jūsų sutikimo pagrindu tvarkome šiuos asmens duomenis: vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas. Šiuo tikslu Jūsų nurodytu el.paštu galite gauti informaciją apie mūsų ir mūsų partnerių pasiūlymus, susijusius su mūsų veikla, kvietimus dalyvauti įvairiuose renginiuose, taip pat sulaukti prašymo pateikti atsiliepimą apie mūsų Jums suteiktas paslaugas;
3. naujienų prenumeratos užsakymo administravimo ir informacijos apie mūsų veiklą pateikimo prenumeratoriams tikslu tvarkome Jūsų pateiktus duomenis: elektroninio pašto adresą, IP adresą, prenumeratos užsakymo/atšaukimo datą ir laiką, Duomenų valdytojo Jums pateiktos informacijos turinį, informacijos pateikimo datą ir laiką;
4. Svetainės tobulinimo tikslu tvarkome lankytojo IP adresą, tinklo ir vietos duomenis, kai lankytojas juos suteikia. Duomenys yra renkami slapukų ir kitų panašių technologijų pagalba Jūsų sutikimo pagrindu;
5. įvairių renginių organizavimo ir vykdymo tikslu užsiregistravusių ir dalyvaujančių asmenų asmens duomenys: vardas, pavardė, telefono numeris, gimimo data (arba amžius), asmens kodas (jeigu būtina), el. pašto adresas, darbovietės arba mokymo įstaigos pavadinimas, pareigos, mokinio klasė, kurią pateikia pats duomenų subjektas, ir kiti pateikti duomenys apie trečiuosius asmenis (šeimos narius), siųsti priminimus el. laiškais, visa kita su tuo susijusi informacija būtina tinkamam renginio organizavimui;
6. mūsų veiklai skirtų socialinių tinklų paskyrų administravimo tikslu Jūsų sutikimo pagrindu: vardas, pavardė, el. pašto adresas, šalis, profilio nuotrauka, Jūsų mums siųsti pranešimai, jų gavimo laikas ir data, turinys ir priedai, mūsų atsakymai į Jūsų pranešimus bei atsakymų laikas, pranešimo komentarai, pasidalijimai, informacija apie reakcijas į Jūsų pranešimus;
7. profesinio orientavimo stebėsenos vykdymo tikslu (duomenų tyrimai, apklausos, analizė ir statistika) tvarkomi asmens duomenys: vardas (-ai); pavardė (-ės); kontaktiniai duomenys: telefono numeris (-iai), elektroninio pašto adresas; pareigų pavadinimas, švietimo įstaigos, kurioje dirbama, duomenys; profesijos kodas; profesijų grupė; profesijų pogrupis; darbo teisinių santykių pradžios data švietimo įstaigoje; darbo teisinių santykių pabaigos data švietimo įstaigoje; pareigybės dydis (jeigu būtina), darbo patirtis; kvalifikacijos tobulinimui skirtų ak. val. skaičius, kalbų mokėjimo lygis, profesijos pavadinimas; kvalifikacijos tobulinimo programos pavadinimas, kodas; kvalifikacijos tobulinimo programos / renginio data, sertifikatų išdavimo data ir numeris, mokinių, kuriems teikia paslaugas, skaičius ir sąrašas, organizuotų mokymų skaičius, formos ir temos, konsultacijų, teiktų mokinių tėvams (globėjams/rūpintojams), skaičius; profesinio orientavimo paslaugų finansavimo informacija: klasės krepšelio lėšų suma ir lėšų šaltiniai; kiti duomenys būtini pagal teisės aktų reikalavimus.
Mes neprašome pateikti ir netvarkome Jūsų specialiųjų kategorijų asmens duomenų, atskleidžiančių Jūsų rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus ar narystę profesinėse sąjungose, taip pat sveikatos duomenų, išskyrus tuos atvejus, kai šių duomenų tvarkymas yra privalomas pagal LR teisės aktų reikalavimus.
ASMENS DUOMENŲ ŠALTINIAI
Asmens duomenys gali būti gaunami tiesiogiai iš duomenų subjekto, kuris juos pateikia, atsiunčia mūsų nurodytais kontaktais arba kitu būdu kreipiasi į Duomenų valdytoją arba kitų išorinių šaltinių. Duomenys gali būti gaunami ir iš viešai prieinamų šaltinių (interneto svetainių).
Duomenis gali būti generuojami, kai asmuo naudojasi paslaugomis, pavyzdžiui, skambina telefonu, parašo elektroninį laišką, registruojasi į renginį, apsilanko interneto svetainėje ir kt.
Mes galime pateikti Jūsų duomenis duomenų paslaugų teikėjams, kurie teikia mums paslaugas (atlieka darbus) ir tvarko Jūsų duomenis mūsų, kaip duomenų valdytojo, vardu. Duomenų tvarkytojai turi teisę tvarkyti asmens duomenis tik pagal mūsų nurodymus ir tik ta apimtimi, kiek tai yra būtina siekiant tinkamai vykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus. Pasitelkdami paslaugų teikėjus, imamės visų reikiamų priemonių, kad užtikrintume, jog būtų įgyvendintos tinkamos organizacines ir technines saugumą užtikrinančias priemonės bei išlaikytas asmens duomenų konfidencialumas. Pateikiame pavyzdinį (nebaigtinį) sąrašą subjektų, kuriems gali būti teikiami asmens duomenys:
- Informacinių technologijų bendrovės, kurios duomenis tvarko, kad užtikrintų informacinių sistemų kūrimą, tobulinimą ir palaikymą;
- Valstybės institucijoms galime teikti Jūsų duomenis atsakydami į teismo arba valstybės institucijų prašymus, tačiau tik ta apimtimi, kiek tai būtina siekiant tinkamai laikytis teisės aktų.
Be Jūsų sutikimo neteikiame asmeninės informacijos trečiosioms šalims rinkodaros tikslais.
KIEK LAIKO IR KAIP BUS SAUGOMI JŪSŲ ASMENS DUOMENYS?
Jūsų asmens duomenis tvarkysime ir saugosime ne ilgiau, negu tai būtina įgyvendinant tikslus, kuriais duomenys buvo surinkti, arba tokį laikotarpį, kokį nustato teisės aktai:
sutarties sudarymo bei vykdymo tikslais duomenys yra tvarkomi sutarties galiojimo laikotarpiu, jam pasibaigus saugomi 10 (dešimt) metų nuo sutarties nutraukimo ar pasibaigimo dienos;
tiesioginės rinkodaros (apklausų vykdymo, naujienlaiškių, pasiūlymų siuntimo) tikslais Jūsų sutikimo pagrindu duomenys tvarkomi, kol Jūs naudojatės mūsų paslaugomis ar/ir atšaukiate savo sutikimą, pasibaigus galiojimui saugomi 1 (vienerius) metus nuo jų galiojimo pasibaigimo dienos;
renginių organizavimo ir vykdymo tikslu duomenys yra tvarkomi Jūsų sutikimo pagrindu ir saugomi 1 (vienerius) metus nuo renginio vykdymo dienos;
mūsų socialinių tinklų paskyrų administravimo tikslu Jūsų sutikimo pagrindu tvarkome ir saugome 1 (vienerius) metus nuo jų pateikimo dienos;
profesinio orientavimo stebėsenos vykdymo tikslu duomenys saugomi 3 (tris) metus nuo jų pateikimo dienos, statistikos tikslais nuasmeninti duomenys saugomi neribotą laiką.
Pasibaigus nurodytiems terminams, duomenys bus ištrinami taip, kad nebūtų galima jų atstatyti.
Duomenų valdytojas įsipareigoja užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenys būtų apsaugoti. Duomenų valdytojas naudoja technines ir organizacines priemones, kurios apsaugo Jūsų asmens duomenis nuo neteisėto Jūsų duomenų naudojimo ar jų atskleidimo ar neteisėto sunaikinimo ar pakeitimo. Visi Duomenų valdytojas darbuotojai ir tretieji asmenys, kuriuos Duomenų valdytojas pasitelkia Jūsų asmens duomenims tvarkyti, yra įsipareigoję gerbti Jūsų informacijos konfidencialumą.
JŪSŲ TEISĖS IR JŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS ASMENS DUOMENŲ APSAUGOS SRITYJE
Kiekvienas duomenų subjektas turi šias teises:
1. teisę žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
2. teisę susipažinti su savo tvarkomais asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, t. y. gauti informaciją apie asmens duomenų saugojimo laikotarpį, taikomas technines ir organizacines priemones duomenų saugumui užtikrinti, gauti informaciją iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami;
3. teisę reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi, nesilaikant teisės aktų nuostatų;
4. teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys, išskyrus atvejus, kai šie asmens duomenys yra tvarkomi dėl teisėto intereso, kurio siekia duomenų valdytojas arba trečiasis asmuo, kuriam teikiami asmens duomenys, ir jei duomenų subjekto interesai nėra svarbesni;
5. teisę reikalauti, kad būtų apriboti asmens duomenų tvarkymo veiksmai;
6. teisę reikalauti, kad jo paties pateikti asmens duomenys, jeigu jie tvarkomi jo sutikimo ar sutarties pagrindu, ir jeigu jie tvarkomi automatizuotomis priemonėmis, duomenų valdytojo būtų persiųsti kitam duomenų valdytojui, jeigu tai yra techniškai įmanoma (duomenų perkeliamumas);
7. teisę dėl asmens duomenų tvarkymo pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
8. teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą, nedarant poveikio sutikimu grindžiamo duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumui;
9. teisę bet kuriuo metu atšaukti savo duotą sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu.
Duomenų subjektas, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi asmeniškai, paštu, per pasiuntinį ar el. paštu pateikti rašytinį prašymą dėl jo teisių įgyvendinimo.
Jeigu Jūs manote, kad Duomenų valdytojas nesilaiko ar netinkamai vykdo teisės aktuose numatytas pareigas asmens duomenų apsaugos srityje, Jūs galite kreiptis į Duomenų valdytoją su skundu. Mes Jūsų skundą išnagrinėsime ir atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų. Jeigu Jūsų netenkins mūsų atsakymas, Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją (www.ada.lt)
SLAPUKAI
Jums besilankant mūsų Svetainėje www.mukis.lt, norime pateikti tokį turinį ir funkcijas, kurios būtų pritaikytos būtent Jūsų poreikiams. Tam reikalingi slapukai (angl. cookies). Tai nedideli informacijos elementai, išsaugomi Jūsų interneto naršyklėje. Jie padeda mums atpažinti Jus kaip ankstesnį interneto svetainės lankytoją, išsaugoti Jūsų lankymosi svetainėje istoriją ir pagal tai pritaikyti turinį. Taip pat slapukai padeda užtikrinti sklandų svetainių veikimą, leidžia stebėti lankymosi interneto svetainėje trukmę, dažnumą bei rinkti statistinę informaciją apie svetainių lankytojų skaičių. Analizuodami šiuos duomenis galime savo svetainę tobulinti, padaryti ją patogesnę Jūsų naudojimui.
Kaip valdyti ir ištrinti slapukus
Kai naudojate naršyklę mūsų teikiamam turiniui pasiekti, galite konfigūruoti savo naršyklę taip, kad būtų priimti visi slapukai, atmesti visi slapukai arba būtų pranešama, kai slapukas atsiunčiamas. Kiekviena naršyklė skirtinga, todėl, jei nežinote, kaip pakeisti slapukų nuostatas, pasižiūrėkite jos žinyno meniu. Jūsų įrenginio operacinėje sistemoje gali būti papildomų slapukų valdiklių. Jei nenorite, kad informacija būtų renkama slapukų pagalba, pasinaudokite daugelyje naršyklių esama paprasta procedūra, kuri leidžia jums atsisakyti slapukų naudojimosi. Norėdami daugiau sužinoti, kaip valdyti slapukus, apsilankykite adresu http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/.
Tačiau nepamirškite, kad kai kurios paslaugos gali būti sukurtos taip, kad veiktų tik su slapukais, o juos išjungę jų arba tam tikrų jų dalių naudoti nebegalėsite.
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų būtinųjų slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
_RequestVerificationToken
Padeda išvengti kelių svetainių užklausų klastojimo (CSRF) atakų.
Sesija
HTTP
cf_chl_1
Šis slapukas yra "Cloudflare" teikiamų paslaugų, įskaitant apkrovos balansavimą, svetainės turinio pristatymą ir DNS ryšio aptarnavimą svetainių operatoriams, dalis.
1 diena
HTTP
cf_chl_prog
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
1 diena
HTTP
CookieConsent
Išsaugo esamo domeno naudotojo sutikimo su slapukais būseną.
1 metai
HTTP
rc::a
Google
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
Nuolatinis
HTML
rc::c
Google
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
Sesija
HTML
__cf_bm
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
1 diena
HTTP
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų nuostatų slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
LaSID
emokykla.ladesk.com
Leidžia svetainei atpažinti lankytoją, siekiant optimizuoti pokalbių dėžutės funkcionalumą.
Sesija
HTTP
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų statistikos ir analitinių slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
LaVisitorNew
emokykla.ladesk.com
Skirtas suskaičiuoti, kiek kartų svetainėje apsilankė skirtingi lankytojai – tai daroma priskiriant lankytojui ID, todėl vartotojas neužsiregistruoja du kartus.
1 diena
HTTP
_#/redot.gif
Gemius
Laukia
Sesija
Pixel
_ga
Google
Registruoja unikalų ID, kuris naudojamas statistiniams duomenims apie tai, kaip lankytojas naudojasi svetaine, generuoti.
2 metai
HTTP
_gat
Google
Naudoja „Google Analytics“, kad sumažintų užklausų dažnį
1 diena
HTTP
_gid
Google
Registruoja unikalų ID, kuris naudojamas statistiniams duomenims apie tai, kaip vartotojas naudojasi svetaine, generuoti.
1 diena
HTTP
LaVisitorId_#
emokykla.ladesk.com
Laukia
Sesija
HTTP
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų rinkodaros slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
Gdvn
Gemius
Naudojama kartu su iššokančia reklama ir svetainės turiniu. Šis slapukas nustato, kokius skelbimus lankytojui reikėtų rodyti, taip pat užtikrina, kad tie patys skelbimai nebūtų rodomi dažniau, nei numatyta.
1 metai
HTTP
gstorage
Gemius
Nustato unikalų vartotojo ID, leidžiantį trečiųjų šalių reklamuotojams į vartotoją nukreipti atitinkamą reklamą.
Nuolatinis
HTML
Gtest
Gemius
Renka informaciją apie vartotojų elgesį ir naršymą, kuri naudojama svetainei optimizuoti – slapukas taip pat leidžia „Google Ads“ ir „Google Analytics“ rinkti informaciją apie vartotojus rinkodaros tikslais.
6 dienos
HTTP
ads/ga-audiences
Google
Naudojama „Google AdWords“ siekiant pakartotinai pritraukti lankytojus, kurie gali virsti vartotojais, remiantis lankytojo elgsena internete įvairiose svetainėse.
Sesija
Pixel
__gfp_64b
Gemius
Renka duomenis apie vartotojų apsilankymus svetainėje, pvz., kokiuose puslapiuose buvo apsilankyta. Užregistruoti duomenys naudojami vartotojų interesams ir demografiniams profiliams suskirstyti pagal perpardavimus tikslinės rinkodaros tikslais.
1 metai
HTTP
IŠORINĖS SVETAINĖS
Svetainėje gali būti pateikta nuorodų į išorines svetaines – mūsų partnerių svetaines ar svetaines, kuriose reklamuojamos mūsų paslaugos. Sekdami pagal tokias nuorodas į kurią nors iš svetainių, atkreipkite dėmesį į tai, kad šios svetainės ir per jas pasiekiamos paslaugos turi savo atskiras privatumo politikas ir mes neprisiimame atsakomybės ar įsipareigojimų už šias politikas ar už šiose svetainėse ar teikiant paslaugas renkamus asmens duomenis, pavyzdžiui, kontaktinius ar vietos duomenis. Peržiūrėkite šias politikas prieš pateikdami asmens duomenis šiose svetainėse ar naudodamiesi bet kokiomis paslaugomis.
POLITIKOS PAKEITIMAI
Ši Politika peržiūrima ne rečiau kaip kartą per dvejus metus. Apie pakeitimus pranešime Svetainėje patalpindami atnaujintą Politiką, ar kitais įprastais komunikacijos būdais.
Privatumo politikos papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo atnaujinimo datos, nurodytos Politikoje, nebent būtų nurodytas kitas įsigaliojimo terminas.
Jei prisijungsite ar naudositės mūsų teikiamu turiniu ir (ar) paslaugomis po tokio pranešimo paskelbimo, laikysime, kad Jūs susipažinote su naujais pakeitimais, nurodytais atnaujinime.
Profesinės veiklos tyrimu grįsta karjeros specialisto praktika
Profesinės veiklos tyrimu grįsta karjeros specialisto praktika
Informacija
Tikslinė grupė: Karjeros specialistams
Vykdymo platforma: Mukis
Teorinė dalis
30 ak. val.
Praktinė dalis
10 ak. val.
Programos aktualumas
Kvalifikacijos tobulinimo programa (toliau – Programa) „Profesinės veiklos tyrimu grįsta karjeros specialisto praktika“ skiriama patyrusiems karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslaugų teikimo švietimo įstaigoms patirtį. Programa taip pat rekomenduojama kitiems karjeros paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti šios srities kompetencijas.
Viena iš svarbiausių karjeros specialisto veiklos siekiant tobulinti savo praktiką sričių yra veiklos savianalizė. Tai pabrėžiama Pedagogo profesijos kompetencijų aprašo projekte (2022) ir Karjeros specialistų išsilavinimo ir profesinių žinių reikalavimų apraše (Dėl karjeros specialistų išsilavinimo ir profesinių žinių reikalavimų aprašo patvirtinimo, 2022 m. balandžio 25 d., Nr. V-617). Profesinės veiklos tyrimo kompetencija priskiriama didaktinių kompetencijų grupei, siejama su mokėjimu metodiškai vertinti, analizuoti savo vykdomą veiklą ir gautus profesinės veiklos rezultatus. Veiklos tyrimas, kaip tyrimo strategija, orientuotas į profesinės veiklos ištyrimą (Kemmis, Taggart, 2005). Savo turiniu jis yra refleksyvus, todėl skatina apmąstyti, įvertinti, keisti savo, kaip karjeros paslaugų teikėjo, veiklos praktikas, ieškoti tobulesnių ir efektyvesnių veiklos modelių ir sprendimo būdų (Pollard, 2002; Lewin, 2007; Vaughan ir Burnaford, 2016). Atliktų tyrimų analizė (Navickienė, Tandzegolskienė, 2011; Vaitulionienė, Augienė, 2019) rodo, kad išaugo poreikis karjeros paslaugų teikėjams atlikti ne tik savo veiklos tyrimą, bet ir aktyviai dalyvauti klasės, mokyklos ir (arba) bendruomenės veiklos tyrimuose. Todėl veiklos tyrimas karjeros paslaugų teikėjams dėl funkcijų ir vaidmenų gausos įgauna ypatingą reikšmę (Dėl Ugdymo karjerai programos patvirtinimo, 2014 m. sausio 15 d., Nr. V-72).
Atlikus profesinės veiklos tyrimą ir apmąstant gautus rezultatus konkreti praktinė veika konceptualizuojama ir teoretizuojama. Tai būtina profesinio tobulėjimo prielaida (Kemmis, McTaggart, 2005). Todėl labai svarbu suprasti, kaip karjeros paslaugų teikėjo inicijuojami ir atliekami tyrimai prisideda prie karjeros paslaugų švietimo įstaigoje tobulinimo ir plėtros (Carboni, Wynn, McGuire 2007; Johnson, 2011; Ado, 2013). Pripažįstama, kad veiklos tyrimai yra tiltas tarp teorijos ir praktikos, karjeros paslaugų teikėjui jie suteikia galimybę keisti vidinį „aš" ir išorinį kontekstą (Szabo, Scott, Yellin, 2002). Atkreiptinas dėmesys, kad profesinės veiklos tyrimas labai vertingas tiems, kurie nusprendė mokytis iš savojo mokymo. Tai reiškia, kad veiklos tyrimas suteikia grįžtamąjį ryšį ir įprasmina karjeros paslaugų teikėjo veiklą bei skatina jį ieškoti savo praktikos tobulinimo sprendimų. Vadinasi, vienas iš būdų, padedančių veiksmingai dirbti, spręsti kiekvieno mokinio ir visos mokyklos bendruomenės karjeros problemas, – veiklos tyrimu grįsta karjeros specialisto praktika.
Programos tikslas – tobulinti tyrimo kompetenciją, diegti profesinės veiklos tyrimo strategiją karjeros specialisto praktikoje.
Programos uždaviniai
Suteikti karjeros paslaugų teikėjui žinių apie profesinės veiklos tyrimo reikšmę jo praktikai ir tobulinti gebėjimus identifikuoti paslaugų teikimo problemas karjeros specialisto veikloje.
Suteikti žinių apie profesinės veiklos tyrimo organizavimą, jo eigą ir formuoti praktinius įgūdžius taikyti veiklos tyrimą analizuojant ir vertinant savo profesinės veiklos rezultatus.
Suteikti žinių apie pagrindinius profesinės veiklos tyrime taikomus kiekybinius duomenų rinkimo metodus ir ugdyti praktinius gebėjimus pasirinkti tinkamus šio tipo metodus konkrečioms problemoms spręsti, formuoti praktinius gautų duomenų analizavimo įgūdžius.
Suteikti žinių apie pagrindinius profesinės veiklos tyrime taikomus kokybinius duomenų rinkimo metodus ir ugdyti praktinius gebėjimus pasirinkti tinkamus šio tipo metodus konkrečioms problemoms spręsti, formuoti praktinius gautų duomenų analizavimo įgūdžius.
Tobulinti gebėjimus apmąstyti, apibendrinti gautus duomenis ir, jais remiantis, numatyti savo profesinės veiklos tobulinimo gaires.
Programos paskirtis
Programa rekomenduojama karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslagų teikimo švietimo įstaigoms patirtį, taip pat kitiems karjerai paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti šios srities kompetencijas.
Rekomenduojama šią programą rinktis išklausius tokias kvalifikacijos tobulinimo programas kaip "Mokinių ugdymas karjerai", "Priešmokyklinis ugdymas karjerai", "Karjeros paslaugų švietimo įstaigoje įveiklinimas", "Tinklaveika karjeros paslaugų teikimo procese", "Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymas karjerai".
Programos kodas - 213003787
Programos apimtis. Programos trukmė – 40 akademinių valandų (30 teorijos ir 10 praktinio darbo valandų).
Programos turinys. Programą sudaro 5 atskiri 8 akademinių valandųtrukmės tarpusavyje susiję moduliai:
1. Profesinės veiklos tyrimo charakteristika.
2. Profesinės veiklos tyrimo organizavimas ir eiga.
3. Profesinės veiklos tyrime taikytinos kiekybinės duomenų rinkimo strategijos ir duomenų analizė.
4. Profesinės veiklos tyrime taikytinos kokybinės duomenų rinkimo strategijos ir duomenų analizė.
5. Profesinės veiklos tyrimo rezultatais grįstos karjeros paslaugų teikimo praktikos modeliavimas.
Programos moduliai
Modulio pavadinimas
Trukmė
Kaina
Veiksmai
Būsena
Modulis nr. 1. Profesinės veiklos tyrimo charakteristika
Moduliu siekiama atskleisti profesinės veiklos tyrimo sampratą ir svarbą karjeros specialisto praktikai. Ugdymo ir švietimo profesinės veiklos tyrimai remiasi idėja, kad profesionalūs ugdytojai turi dalyvauti sprendžiant visuomenės ir švietimo įstaigos problemas (Žydžiūnaitė, 2016). Karjeros specialistai įgalinami pasitelkus savo talentus, patirtį, kūrybiškumą tyrinėti savo profesinę veiklą, kelti probleminius klausimus ir pagrįstai daryti pokyčius ugdymo įstaigoje (Hine, 2013). Tai praktinis būdas pažvelgti į savo veiklą ir patikrinti, ar ji yra tokia, kokia turėtų būti. Kiekvienas tyrimas prasideda nuo problemos ir poreikio identifikavimo (Creswell, 2012). Pasirengimo profesinės veiklos tyrimui etape būtina apmąstyti savo žinojimo lauką pasirinktoje karjeros paslaugų srityje (Johnson, 2011). Karjeros specialistas, siekdamas išsiaiškinti, kas vyksta jo švietimo įstaigoje, ir turėdamas tikslą tobulėti, iš daugelio rūpimų problemų privalo pasirinkti vieną. Todėl svarbu detaliai aptarti karjeros problemų ugdymo įstaigoje identifikavimo galimybes. Nustačius problemą atsiranda galimybė ją apmąstyti visais požiūriais, pragrįsti jos spendimo praktinę reikšmę asmeninei patirčiai ir visos ugdymo įstaigos bendruomenei (Bryman, 2012).
Modulio tikslas – suteikti žinių apie profesinės veiklos tyrimo reikšmę karjeros paslaugų teikėjo praktikai ir tobulinti gebėjimus identifikuoti paslaugų teikimo problemas karjeros specialisto veikloje.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslaugų teikimo švietimo įstaigoms patirtį, taip pat kitiems karjeros paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti atitinkamos srities kompetencijas.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
būsite susipažinę su profesinės veiklos tyrimo samprata;
suprasite profesinės veiklos tyrimo praktinę reikšmę karjeros specialistui;
gebėsite nustatyti ir pagrįsti praktinę savo profesinės veiklos tyrimo problemą.
Modulio turinys:
Profesinės veiklos tyrimo samprata ir principai.
Profesinės veiklos tyrimas kaip karjeros paslaugų teikėjo profesinio tobulėjimo prielaida.
Profesinės veiklos tyrimo poreikio nustatymas: situacijos analizė siekiant išsiaiškinti ugdymo karjerai problemas švietimo įstaigoje.
Modulis Nr. 2. Profesinės veiklos tyrimo organizavimas ir eiga
Moduliu siekiama tobulinti karjeros specialisto profesinės veiklos tyrimo planavimo, organizavimo ir vykdymo gebėjimus.
Profesinės veiklos tyrimo turinys padeda karjeros specialistams mokytis iš savo praktikos (Ball, Raudenbush, Cohen 2003), nes pagrįstai keliami tyrimo klausimai, kylantys iš karjeros specialisto veiklos konteksto (Darling-Hammond 2008). Šių tyrimų rezultatai yra susiję su karjeros specialisto gyvenimiška patirtimi ir iš karto pritaikomi jo darbe su mokiniais, klasėse ir / ar ugdymo institucijoje (Mertler 2014). Profesinės veiklos tyrimas yra spiralinis procesas, apimantis problemos tyrimą, veiksmų ėmimąsi ir jų rezultatų apibendrinimą. Tai sistemingas tyrimas, orientuotas į reflektavimą ir susitelkimą į praktinę veiklą, siekiant pagerinti jos kokybę. Profesinės veiklos tyrimai inicijuojami pačių pedagogų / karjeros specialistų, jie yra nukreipti į mokinius, pedagogus, kitus bendruomenės narius. Jų galutinis tikslas – tobulinti karjeros specialisto praktiką ir galiausiai gerinti visos ugdymo institucijos veiklą. Svarbu suvokti, kad profesinės veiklos tyrimas planuojamas individualiai, tačiau pokyčių procesas visada yra socialinis – apima visą ugdymo instituciją. Profesinės veiklos tyrimo procesą sudaro keturi žingsniai: planavimas, vykdymas, stebėjimas ir reflektavimas (Altrichter, H., Kemmis, S., McTaggart, R., Zuber-Skerritt, 2002; Žydžiūnaitė, 2016).
Modulio tikslas – suteikti žinių apie profesinės veiklos tyrimo organizavimą, jo eigą ir formuoti praktinius įgūdžius taikyti veiklos tyrimą analizuojant ir vertinant savo profesinės veiklos rezultatus.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslaugų teikimo švietimo įstaigoms patirtį. Modulis taip pat rekomenduojamas kitiems karjeros paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti atitinkamos srities kompetencijas.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
suvoksite profesinės veiklos tyrimo strategijos ypatumus;
išmanysite profesinės veiklos tyrimo strategijos principus;
išmanysite profesinės veiklos tyrimo etikos principus;
gebėsite taikyti profesinės veiklos etikos principus modeliuodami savo profesinės veiklos tyrimą;
gebėsite modeliuoti savo profesinės veiklos tyrimo eigą.
Modulio turinys:
1. Pagrindiniai profesinės veiklos tyrimo etapai.
2. Profesinės veiklos tyrimo eiga.
3. Profesinės veiklos tyrimo etikos principai.
4. Profesinės veiklos tyrimo iššūkiai karjeros paslaugų teikėjo veikloje.
Modulis Nr. 3 Profesinės veiklos tyrime taikytinos kiekybinės duomenų rinkimo strategijos ir duomenų analizė
Moduliu siekiama suteikti karjeros specialistui teorinių žinių apie duomenų rinkimą, ugdyti praktinius gebėjimus pasirinkti tinkamus kiekybinių duomenų rinkimo metodus, analizuoti ir interpretuoti gautus duomenis, formuluoti išvadas bei rengti pagrįstas rekomendacijas savo profesinei veiklai tobulinti.
Profesinės veiklos tyrimas yra holistinė nuostata į pasirinktos problemos sprendimą, o ne vienas iš duomenų rinkimo ir analizavimo metodų, todėl profesinės veiklos tyrimui svarbu taikyti skirtingus duomenų rinkimo metodus (Žydžiūnaitė, 2016). Atliekant profesinės veiklos tyrimą naudojamas keleto metodų derinys, kuris geriausiai leidžia pasiekti išsikeltus tikslus (Varžinskienė, Naujanienė, Mažeikienė, Motiečienė, Ruškus, 2015). Modulyje pristatomos kiekybinių duomenų rinkimo metodų strategijos ir jų derinimo galimybės, apibūdinamas kiekybinių tyrimų vaidmuo atliekant profesinės veiklos tyrimą, aprašomos duomenų analizės procedūros, pateikiama žinių, kaip analizuoti ir interpretuoti kiekybinius duomenis, kritiškai vertinti gautus duomenis, kad būtų galima daryti išvadas ir, jomis remiantis, rengti ugdymo tobulinimo rekomendacijas. Modulio tikslas – suteikti žinių apie pagrindinius profesinės veiklos tyrime taikomus kiekybinių duomenų rinkimo metodus, ugdyti praktinius gebėjimus pasirinkti iš jų tinkamiausius profesinės veiklos tyrimams bei formuoti praktinius gautų duomenų analizavimo įgūdžius.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val. ir praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslaugų teikimo švietimo įstaigoms patirtį, taip pat kitiems karjeros paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti atitinkamos srities kompetencijas.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
išmanysite pagrindinius kiekybinių duomenų rinkimo metodus, gebėsite iš jų pasirinkti tinkamiausius profesinės veiklos tyrimams ir sukurti kiekybinių duomenų rinkimui reikalingus instrumentus;
gebėsite apibendrinti kiekybinius duomenis ir suformuluoti atitinkamas išvadas.
Modulio turinys:
1. Kiekybinių tyrimų charakteristika. Imties ypatumai ir validumo svarba šiuose tyrimuose.
2. Pagrindiniai veiklos tyrime taikytini kiekybiniai duomenų rinkimo metodai. Kiekybinių duomenų interpretacijos ypatumai.
Modulis Nr. 4 Profesinės veiklos tyrime taikytinos kokybinės duomenų rinkimo strategijos ir duomenų analizė
Moduliu siekiama suteikti teorinių žinių apie kokybines duomenų rinkimo strategijas ir ugdyti praktinius gebėjimus pasirinkti tinkamus kokybinius metodus konkrečioms problemoms spręstii, analizuoti ir interpretuoti gautus duomenis, formuluoti išvadas bei rengti pagrįstas savo profesinės veiklos tobulinimo rekomendacijas.
Profesinės veiklos tyrimas yra holistinė nuostata į pasirinktos problemos sprendimą, o ne atskiras metodas rinkti ir analizuoti duomenims, todėl profesinės veiklos tyrimui svarbu taikyti skirtingus duomenų rinkimo metodus (Žydžiūnaitė, 2016). Atliekant profesinės veiklos tyrimą naudojamas ne vienas metodas, o keleto jų derinys, kuris geriausiai leidžia pasiekti išsikeltus tikslus (Varžinskienė, Naujanienė, Mažeikienė, Motiečienė, Ruškus, 2015). Modulyje pristatomos kokybinių duomenų rinkimo metodų strategijos ir jų derinimo galimybės atliekant profesinės veiklos tyrimą Parodoma kaip atrinkti metodus konkrečiam profesinės veiklos tyrimui atlikti, pristatoma, kaip analizuoti ir interpretuoti kokybinius duomenis, kritiškai vertinti gautus duomenis formuluojant išvadas bei rengiant pagrįstas rekomendacijas savo profesinės veiklos tobulinimui.
Modulio tikslas – suteikti žinių apie pagrindinius profesinės veiklos tyrime taikomus kokybinių duomenų rinkimo metodus ir ugdyti praktinius gebėjimus pasirinkti tinkamiausius konkrečioms problemoms spręsti, formuoti praktinius gautų duomenų analizavimo įgūdžius.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslaugų teikimo švietimo įstaigoms patirtį, taip pat kitiems karjeros paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti atitinkamos srities kompetencijas.
. Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
išmanysite pagrindinius kokybinių duomenų rinkimo metodus, gebėsite iš jų pasirinkti tinkamiausius profesinės veiklos tyrimams ir sukurti kokybinių duomenų rinkimui reikalingus instrumentus.
gebėsite apibendrinti kokybinius duomenis ir suformuluoti atitinkamas išvadas.
Modulio turinys:
Pagrindiniai veiklos tyrime taikytini kokybinių tyrimo duomenų rinkimo metodai.
Kokybinių duomenų analizė. Kokybinių duomenų interpretacijos ypatumai.
Modulis Nr. 5 Profesinės veiklos tyrimo rezultatais grįstos karjeros paslaugų teikimo praktikos modeliavimas
Moduliu siekiama ugdyti karjeros specialistų gebėjimą reflektuoti, apibendrinti tyrimo duomenis ir, jais remiantis, numatyti ugdymo veiklos tobulinimo gaires. Svarbu atlikti įvairiapusę profesinės veiklos tyrimo duomenų analizę, deramai aprašyti ir interpretuoti surinktą informaciją. Tik pagrįstai išanalizavus profesinės veiklos tyrimo rezultatus, gali kilti naujų klausimų, kuriems išspręsti reikia atlikti kitą profesinės veiklos tyrimą (Kardelis, 2017; Bitinas, 2008; Creswell, 2012; Žydžiūnaitė, 2016). Tyrimuose labiausiai paplitusi kokybinių ir kiekybinių duomenų analizė. Kokybinei analizei priskiriamas sisteminimas, klasifikavimas bei priežastinių, funkcinių ir struktūrinių ryšių analizė, kiekybinei analizei – matematinės statistikos metodai (Kardelis, 2017; Bitinas, 2008; Creswell, 2012). Pagrįsta ir išsami profesinės veiklos tyrimo duomenų interpretacija leidžia karjeros specialistams kelti sau naujus iššūkius tobulinant savo, kaip karjeros paslaugų teikėjo, praktiką (Carboni, Wynn, McGuire, 2007; Vaughan, Burnaford, 2016).
Modulio tikslas – tobulinti gebėjimus reflektuoti, apibendrinti gautus duomenis ir į juos atsižvelgiant numatyti savo profesinės veiklos tobulinimo gaires .
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas karjeros paslaugų teikėjams, sukaupusiems didelę nefragmentinę karjeros paslaugų teikimo švietimo įstaigoms patirtį. Modulis taip pat rekomenduojamas kitiems karjeros paslaugų teikėjams: priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams, profesijos mokytojams, siekiantiems tobulinti atitinkamos srities kompetencijas.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį...
gebėsite reflektuoti, apibendrinti kiekybinius ir kokybinius duomenis ir suformuluoti atitinkamas išvadas vertindami pasirinkto problemos sprendimo tinkamumą ir naudingumą karjeros specialisto praktikai;
gebėsite numatyti į praktikos kaitą orientuotas profesinės veiklos gaires.
Modulio turinys:
Profesinės veiklos tyrimo aprašymas. Profesinės veiklos tyrimo realizavimo praktikos.
Į karjeros specialisto praktikos kaitą orientuotų veiklos gairių numatymas.