Būtini slapukai įgalina pagrindines tinklapio funkcijas. Svetainė negali tinkamai veikti be šių slapukų, juos galima išjungti tik pakeitus naršyklės nuostatas.
Statistikos slapukai
Analitiniai slapukai padeda mums tobulinti mūsų tinklalapį, renkant ir pateikiant informaciją apie jo naudojimą.
MUKIS SVETAINĖS PRIVATUMO POLITIKA
BENDRA INFORMACIJA
Šia privatumo politika (toliau – Politika) nustatomos asmens duomenų tvarkymo sąlygos naudojantis svetaine, kuri yra pasiekiama adresu www.mukis.lt (toliau – Svetainė).
Politika taikoma, kai Jūs naudojatės www.mukis.lt , pildydami registracijų ar apklausų formas, tęsdami naršymą svetainėje, naudojatės svetainėje nurodytais kontaktais dėl karjeros planavimo paslaugų, pateikiate mums užklausas, pildote anketas, užsakote naujienlaiškius, lankotės mūsų socialinių tinklų paskyrose LinkedIn, YouTube, Instagram, Facebook ir kituose socialiniuose tinkluose (toliau – socialiniai tinklai), domitės mūsų pasiūlymais, kvietimais į renginius, konferencijas, mokymus, registruojatės į juos, susisiekiate su mumis telefonu, kitais el.
komunikacijos kanalais ar kreipiatės į mus kitais su mūsų veikla susijusiais klausimais. Papildoma
ar/ir detalesnė informacija gali būti pateikta paslaugų ir kitose sutartyse, privatumo pranešimuose arba skelbiant ją internete.
Prašome atidžiai perskaityti šią Politiką tam, kad teisingai suprastumėte mūsų požiūrį bei nuostatas dėl asmens duomenų tvarkymo. Naudodamasis www.mukis.lt . Jūs patvirtinate, kad susipažinote su Politika, suprantate jos nuostatas ir sutinkate su joje nurodytais Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslais, būdais bei tvarka. Jeigu Jūs nesutinkate su Politika, Jūs neturite teisės naudotis Svetaine.
Svetaine gali naudotis 14 (keturiolikos) metų amžiaus arba vyresni asmenys. Jeigu jums yra mažiau nei 14 (keturiolika) metų, prašome atidžiai perskaityti šias Politikos sąlygas kartu su savo tėvais arba globėjais ir įsitikinti, kad jas tinkamai suprantate.
KAS YRA JŪSŲ ASMENS DUOMENŲ VALDYTOJAS?
BĮ Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra (toliau – Duomenų valdytojas):
Juridinio a.k. 302848387
Buveinės adresas: Žirmūnų g. 1 B, LT-09101 Vilnius
Tel. (85) 277 2394
El. p. info@linesa.lt
Duomenų apsaugos pareigūno kontaktai:
tel. +370 604 66346, el. p. ada@linesa.lt
Tvarkydami asmens duomenis, mes laikomės 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau – Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, arba BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir kitų tiesiogiai taikomų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, taip pat kompetentingų institucijų nurodymų.
KOKIAIS PRINCIPAIS VADOVAUDAMIESI TVARKOME ASMENS DUOMENIS?
Tvarkydami asmens duomenis laikomės šių asmens duomenų tvarkymo principų:
— asmens duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais ir toliau negali būti tvarkomi tikslais, nesuderinamais su nustatytaisiais prieš renkant asmens duomenis (apibrėžtumo ir teisėtų tikslų principas);
— asmens duomenys tvarkomi teisėtai, sąžiningai ir skaidriai (teisėtumo, sąžiningumo ir skaidrumo principas);
— asmens duomenys turi būti tikslūs ir, jei reikia, nuolat atnaujinami; netikslūs ar neišsamūs duomenys turi būti ištaisyti, papildyti, sunaikinti arba sustabdytas jų tvarkymas (tikslumo principas);
— asmens duomenys turi būti tokios apimties, kuri būtina apibrėžtiems tikslams pasiekti, jiems rinkti ir toliau tvarkyti, nekaupiami ir netvarkomi pertekliniai duomenys (duomenų kiekio mažinimo principas);
— asmens duomenys saugomi tiek, kiek būtina siekiamiems tikslams pasiekti (saugojimo trukmės apribojimo principas);
— asmens duomenys tvarkomi tokiu būdu, kad taikant atitinkamas technines ar organizacines priemones būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant apsaugą nuo duomenų tvarkymo be leidimo arba neteisėto duomenų tvarkymo ir nuo netyčinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo, prieiga prie asmens duomenų suteikiama tik tiems mūsų darbuotojams, kuriems tokie duomenys yra reikalingi jų funkcijoms ir pavedimams atlikti (vientisumo ir konfidencialumo principas).
— mes atsakome už visų duomenų apsaugos principų laikymąsi ir savo atitikties įrodymą, asmens duomenis tvarkome tinkamai, vedame duomenų tvarkymo įrašus (atskaitomybės principas).
KOKIE YRA ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO PAGRINDAI?
Duomenų valdytojas tvarko Jūsų asmens duomenis remdamasi šiais pagrindais:
1. Jūsų sutikimo (BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktas), kuris išreiškiamas Jūsų aktyviais veiksmais, t. y. kreipimusi į mus ir asmens duomenų pateikimu, arba kitais aktyviais veiksmais. Taip pat, gavę Jūsų sutikimą, mes siunčiame informaciją apie savo paslaugas, pasiūlymus skirtus asmenims, įstaigoms bei organizacijoms, susijusius su mūsų teikiamomis karjeros planavimo paslaugomis (konkursų, parodų, seminarų, konferencijų ir kitų renginių, ugdomosios veiklos organizavimu).
Sutikimą galite bet kada atšaukti susisiekę su mumis el. paštu info@mukis.lt. Sutikimo atšaukimas nedaro poveikio sutikimu pagrįsto duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui.
2. Sutarčių, susitarimų ir panašių dokumentų sudarymui, vykdymui, administravimui, keitimui;
3. vykdant pavestas viešosios valdžios funkcijas (BDAR 6 straipsnio 1 dalies e punktas), kai tvarkyti asmens duomenis įpareigoja atitinkami teisės aktai. Asmens duomenų tvarkymas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 24 d. nutarimo Nr. 847 „Dėl profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 15 p. ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-1334 „Dėl rekomendacijų dėl karjeros specialistų funkcijų ir profesinio orientavimo paslaugų teikimo švietimo įstaigose patvirtinimo“ ir kt. teisės aktų reikalavimais;
4. tvarkyti duomenis būtina siekiant teisėtų interesų – visuomenės informavimo, siekiant įvykdyti teisinius reikalavimus, įskaitant skolų susigrąžinimą taikant neteismines procedūras, mums ginantis nuo pareikštų ieškinių, reikalavimų, pretenzijų; informacinių sistemų ir tinklų saugumui užtikrinti; siekiant užtikrinti patogų ir kokybišką naudojimąsi mūsų paslaugomis;
Tvarkomų asmens duomenų apimtis priklauso nuo užsakomų ar naudojamų paslaugų ir to, kokią informaciją pateikia asmuo, kai užsako ir (ar) naudojasi paslaugomis, lankosi Svetainėje.
Duomenų valdytojas siekia, kad asmens duomenys būtų tvarkomi tiksliai, sąžiningai ir teisėtai, kad jie būtų tvarkomi tik tokiais tikslais, kuriais buvo renkami, kad jie būtų tvarkomi laikantis teisės aktuose nustatytų aiškių ir skaidrių asmens duomenų tvarkymo principų ir reikalavimų.
KOKIUS ASMENS DUOMENIS IR KOKIAIS TIKSLAIS TVARKOME JŪSŲ ASMENS DUOMENIS?
Asmens duomenys gali būti tvarkomi šiais tikslais:
1. sutarties sudarymo bei vykdymo tikslais tvarkome šiuos duomenis: vardas, pavardė, gimimo data ar asmens kodas, gyvenamoji vieta, parašas, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento duomenys, individualios veiklos pažymos, verslo liudijimo duomenys, sąskaitos duomenys, adresas, telefono ryšio numeris, el. pašto adresas, sutarties duomenys, informacija apie sutarties vykdymą, kiti būtini duomenys priklausomai nuo sutarties pobūdžio;
2. tiesioginės rinkodaros tikslais Jūsų sutikimo pagrindu tvarkome šiuos asmens duomenis: vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas. Šiuo tikslu Jūsų nurodytu el.paštu galite gauti informaciją apie mūsų ir mūsų partnerių pasiūlymus, susijusius su mūsų veikla, kvietimus dalyvauti įvairiuose renginiuose, taip pat sulaukti prašymo pateikti atsiliepimą apie mūsų Jums suteiktas paslaugas;
3. naujienų prenumeratos užsakymo administravimo ir informacijos apie mūsų veiklą pateikimo prenumeratoriams tikslu tvarkome Jūsų pateiktus duomenis: elektroninio pašto adresą, IP adresą, prenumeratos užsakymo/atšaukimo datą ir laiką, Duomenų valdytojo Jums pateiktos informacijos turinį, informacijos pateikimo datą ir laiką;
4. Svetainės tobulinimo tikslu tvarkome lankytojo IP adresą, tinklo ir vietos duomenis, kai lankytojas juos suteikia. Duomenys yra renkami slapukų ir kitų panašių technologijų pagalba Jūsų sutikimo pagrindu;
5. įvairių renginių organizavimo ir vykdymo tikslu užsiregistravusių ir dalyvaujančių asmenų asmens duomenys: vardas, pavardė, telefono numeris, gimimo data (arba amžius), asmens kodas (jeigu būtina), el. pašto adresas, darbovietės arba mokymo įstaigos pavadinimas, pareigos, mokinio klasė, kurią pateikia pats duomenų subjektas, ir kiti pateikti duomenys apie trečiuosius asmenis (šeimos narius), siųsti priminimus el. laiškais, visa kita su tuo susijusi informacija būtina tinkamam renginio organizavimui;
6. mūsų veiklai skirtų socialinių tinklų paskyrų administravimo tikslu Jūsų sutikimo pagrindu: vardas, pavardė, el. pašto adresas, šalis, profilio nuotrauka, Jūsų mums siųsti pranešimai, jų gavimo laikas ir data, turinys ir priedai, mūsų atsakymai į Jūsų pranešimus bei atsakymų laikas, pranešimo komentarai, pasidalijimai, informacija apie reakcijas į Jūsų pranešimus;
7. profesinio orientavimo stebėsenos vykdymo tikslu (duomenų tyrimai, apklausos, analizė ir statistika) tvarkomi asmens duomenys: vardas (-ai); pavardė (-ės); kontaktiniai duomenys: telefono numeris (-iai), elektroninio pašto adresas; pareigų pavadinimas, švietimo įstaigos, kurioje dirbama, duomenys; profesijos kodas; profesijų grupė; profesijų pogrupis; darbo teisinių santykių pradžios data švietimo įstaigoje; darbo teisinių santykių pabaigos data švietimo įstaigoje; pareigybės dydis (jeigu būtina), darbo patirtis; kvalifikacijos tobulinimui skirtų ak. val. skaičius, kalbų mokėjimo lygis, profesijos pavadinimas; kvalifikacijos tobulinimo programos pavadinimas, kodas; kvalifikacijos tobulinimo programos / renginio data, sertifikatų išdavimo data ir numeris, mokinių, kuriems teikia paslaugas, skaičius ir sąrašas, organizuotų mokymų skaičius, formos ir temos, konsultacijų, teiktų mokinių tėvams (globėjams/rūpintojams), skaičius; profesinio orientavimo paslaugų finansavimo informacija: klasės krepšelio lėšų suma ir lėšų šaltiniai; kiti duomenys būtini pagal teisės aktų reikalavimus.
Mes neprašome pateikti ir netvarkome Jūsų specialiųjų kategorijų asmens duomenų, atskleidžiančių Jūsų rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus ar narystę profesinėse sąjungose, taip pat sveikatos duomenų, išskyrus tuos atvejus, kai šių duomenų tvarkymas yra privalomas pagal LR teisės aktų reikalavimus.
ASMENS DUOMENŲ ŠALTINIAI
Asmens duomenys gali būti gaunami tiesiogiai iš duomenų subjekto, kuris juos pateikia, atsiunčia mūsų nurodytais kontaktais arba kitu būdu kreipiasi į Duomenų valdytoją arba kitų išorinių šaltinių. Duomenys gali būti gaunami ir iš viešai prieinamų šaltinių (interneto svetainių).
Duomenis gali būti generuojami, kai asmuo naudojasi paslaugomis, pavyzdžiui, skambina telefonu, parašo elektroninį laišką, registruojasi į renginį, apsilanko interneto svetainėje ir kt.
Mes galime pateikti Jūsų duomenis duomenų paslaugų teikėjams, kurie teikia mums paslaugas (atlieka darbus) ir tvarko Jūsų duomenis mūsų, kaip duomenų valdytojo, vardu. Duomenų tvarkytojai turi teisę tvarkyti asmens duomenis tik pagal mūsų nurodymus ir tik ta apimtimi, kiek tai yra būtina siekiant tinkamai vykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus. Pasitelkdami paslaugų teikėjus, imamės visų reikiamų priemonių, kad užtikrintume, jog būtų įgyvendintos tinkamos organizacines ir technines saugumą užtikrinančias priemonės bei išlaikytas asmens duomenų konfidencialumas. Pateikiame pavyzdinį (nebaigtinį) sąrašą subjektų, kuriems gali būti teikiami asmens duomenys:
- Informacinių technologijų bendrovės, kurios duomenis tvarko, kad užtikrintų informacinių sistemų kūrimą, tobulinimą ir palaikymą;
- Valstybės institucijoms galime teikti Jūsų duomenis atsakydami į teismo arba valstybės institucijų prašymus, tačiau tik ta apimtimi, kiek tai būtina siekiant tinkamai laikytis teisės aktų.
Be Jūsų sutikimo neteikiame asmeninės informacijos trečiosioms šalims rinkodaros tikslais.
KIEK LAIKO IR KAIP BUS SAUGOMI JŪSŲ ASMENS DUOMENYS?
Jūsų asmens duomenis tvarkysime ir saugosime ne ilgiau, negu tai būtina įgyvendinant tikslus, kuriais duomenys buvo surinkti, arba tokį laikotarpį, kokį nustato teisės aktai:
sutarties sudarymo bei vykdymo tikslais duomenys yra tvarkomi sutarties galiojimo laikotarpiu, jam pasibaigus saugomi 10 (dešimt) metų nuo sutarties nutraukimo ar pasibaigimo dienos;
tiesioginės rinkodaros (apklausų vykdymo, naujienlaiškių, pasiūlymų siuntimo) tikslais Jūsų sutikimo pagrindu duomenys tvarkomi, kol Jūs naudojatės mūsų paslaugomis ar/ir atšaukiate savo sutikimą, pasibaigus galiojimui saugomi 1 (vienerius) metus nuo jų galiojimo pasibaigimo dienos;
renginių organizavimo ir vykdymo tikslu duomenys yra tvarkomi Jūsų sutikimo pagrindu ir saugomi 1 (vienerius) metus nuo renginio vykdymo dienos;
mūsų socialinių tinklų paskyrų administravimo tikslu Jūsų sutikimo pagrindu tvarkome ir saugome 1 (vienerius) metus nuo jų pateikimo dienos;
profesinio orientavimo stebėsenos vykdymo tikslu duomenys saugomi 3 (tris) metus nuo jų pateikimo dienos, statistikos tikslais nuasmeninti duomenys saugomi neribotą laiką.
Pasibaigus nurodytiems terminams, duomenys bus ištrinami taip, kad nebūtų galima jų atstatyti.
Duomenų valdytojas įsipareigoja užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenys būtų apsaugoti. Duomenų valdytojas naudoja technines ir organizacines priemones, kurios apsaugo Jūsų asmens duomenis nuo neteisėto Jūsų duomenų naudojimo ar jų atskleidimo ar neteisėto sunaikinimo ar pakeitimo. Visi Duomenų valdytojas darbuotojai ir tretieji asmenys, kuriuos Duomenų valdytojas pasitelkia Jūsų asmens duomenims tvarkyti, yra įsipareigoję gerbti Jūsų informacijos konfidencialumą.
JŪSŲ TEISĖS IR JŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS ASMENS DUOMENŲ APSAUGOS SRITYJE
Kiekvienas duomenų subjektas turi šias teises:
1. teisę žinoti (būti informuotam) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
2. teisę susipažinti su savo tvarkomais asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, t. y. gauti informaciją apie asmens duomenų saugojimo laikotarpį, taikomas technines ir organizacines priemones duomenų saugumui užtikrinti, gauti informaciją iš kokių šaltinių ir kokie asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami;
3. teisę reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi, nesilaikant teisės aktų nuostatų;
4. teisę nesutikti, kad būtų tvarkomi jų asmens duomenys, išskyrus atvejus, kai šie asmens duomenys yra tvarkomi dėl teisėto intereso, kurio siekia duomenų valdytojas arba trečiasis asmuo, kuriam teikiami asmens duomenys, ir jei duomenų subjekto interesai nėra svarbesni;
5. teisę reikalauti, kad būtų apriboti asmens duomenų tvarkymo veiksmai;
6. teisę reikalauti, kad jo paties pateikti asmens duomenys, jeigu jie tvarkomi jo sutikimo ar sutarties pagrindu, ir jeigu jie tvarkomi automatizuotomis priemonėmis, duomenų valdytojo būtų persiųsti kitam duomenų valdytojui, jeigu tai yra techniškai įmanoma (duomenų perkeliamumas);
7. teisę dėl asmens duomenų tvarkymo pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
8. teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą, nedarant poveikio sutikimu grindžiamo duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumui;
9. teisę bet kuriuo metu atšaukti savo duotą sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo tiesioginės rinkodaros tikslu.
Duomenų subjektas, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi asmeniškai, paštu, per pasiuntinį ar el. paštu pateikti rašytinį prašymą dėl jo teisių įgyvendinimo.
Jeigu Jūs manote, kad Duomenų valdytojas nesilaiko ar netinkamai vykdo teisės aktuose numatytas pareigas asmens duomenų apsaugos srityje, Jūs galite kreiptis į Duomenų valdytoją su skundu. Mes Jūsų skundą išnagrinėsime ir atsakymą pateiksime per 20 darbo dienų. Jeigu Jūsų netenkins mūsų atsakymas, Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją (www.ada.lt)
SLAPUKAI
Jums besilankant mūsų Svetainėje www.mukis.lt, norime pateikti tokį turinį ir funkcijas, kurios būtų pritaikytos būtent Jūsų poreikiams. Tam reikalingi slapukai (angl. cookies). Tai nedideli informacijos elementai, išsaugomi Jūsų interneto naršyklėje. Jie padeda mums atpažinti Jus kaip ankstesnį interneto svetainės lankytoją, išsaugoti Jūsų lankymosi svetainėje istoriją ir pagal tai pritaikyti turinį. Taip pat slapukai padeda užtikrinti sklandų svetainių veikimą, leidžia stebėti lankymosi interneto svetainėje trukmę, dažnumą bei rinkti statistinę informaciją apie svetainių lankytojų skaičių. Analizuodami šiuos duomenis galime savo svetainę tobulinti, padaryti ją patogesnę Jūsų naudojimui.
Kaip valdyti ir ištrinti slapukus
Kai naudojate naršyklę mūsų teikiamam turiniui pasiekti, galite konfigūruoti savo naršyklę taip, kad būtų priimti visi slapukai, atmesti visi slapukai arba būtų pranešama, kai slapukas atsiunčiamas. Kiekviena naršyklė skirtinga, todėl, jei nežinote, kaip pakeisti slapukų nuostatas, pasižiūrėkite jos žinyno meniu. Jūsų įrenginio operacinėje sistemoje gali būti papildomų slapukų valdiklių. Jei nenorite, kad informacija būtų renkama slapukų pagalba, pasinaudokite daugelyje naršyklių esama paprasta procedūra, kuri leidžia jums atsisakyti slapukų naudojimosi. Norėdami daugiau sužinoti, kaip valdyti slapukus, apsilankykite adresu http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/.
Tačiau nepamirškite, kad kai kurios paslaugos gali būti sukurtos taip, kad veiktų tik su slapukais, o juos išjungę jų arba tam tikrų jų dalių naudoti nebegalėsite.
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų būtinųjų slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
_RequestVerificationToken
Padeda išvengti kelių svetainių užklausų klastojimo (CSRF) atakų.
Sesija
HTTP
cf_chl_1
Šis slapukas yra "Cloudflare" teikiamų paslaugų, įskaitant apkrovos balansavimą, svetainės turinio pristatymą ir DNS ryšio aptarnavimą svetainių operatoriams, dalis.
1 diena
HTTP
cf_chl_prog
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
1 diena
HTTP
CookieConsent
Išsaugo esamo domeno naudotojo sutikimo su slapukais būseną.
1 metai
HTTP
rc::a
Google
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
Nuolatinis
HTML
rc::c
Google
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
Sesija
HTML
__cf_bm
Skirtas žmonėms ir robotams atskirti.
1 diena
HTTP
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų nuostatų slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
LaSID
emokykla.ladesk.com
Leidžia svetainei atpažinti lankytoją, siekiant optimizuoti pokalbių dėžutės funkcionalumą.
Sesija
HTTP
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų statistikos ir analitinių slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
LaVisitorNew
emokykla.ladesk.com
Skirtas suskaičiuoti, kiek kartų svetainėje apsilankė skirtingi lankytojai – tai daroma priskiriant lankytojui ID, todėl vartotojas neužsiregistruoja du kartus.
1 diena
HTTP
_#/redot.gif
Gemius
Laukia
Sesija
Pixel
_ga
Google
Registruoja unikalų ID, kuris naudojamas statistiniams duomenims apie tai, kaip lankytojas naudojasi svetaine, generuoti.
2 metai
HTTP
_gat
Google
Naudoja „Google Analytics“, kad sumažintų užklausų dažnį
1 diena
HTTP
_gid
Google
Registruoja unikalų ID, kuris naudojamas statistiniams duomenims apie tai, kaip vartotojas naudojasi svetaine, generuoti.
1 diena
HTTP
LaVisitorId_#
emokykla.ladesk.com
Laukia
Sesija
HTTP
Toliau pateikiame Svetainėje naudojamų rinkodaros slapukų sąrašą:
Pavadinimas
Teikėjas
Paskirtis
Galiojimo pabaiga
Tipas
Gdvn
Gemius
Naudojama kartu su iššokančia reklama ir svetainės turiniu. Šis slapukas nustato, kokius skelbimus lankytojui reikėtų rodyti, taip pat užtikrina, kad tie patys skelbimai nebūtų rodomi dažniau, nei numatyta.
1 metai
HTTP
gstorage
Gemius
Nustato unikalų vartotojo ID, leidžiantį trečiųjų šalių reklamuotojams į vartotoją nukreipti atitinkamą reklamą.
Nuolatinis
HTML
Gtest
Gemius
Renka informaciją apie vartotojų elgesį ir naršymą, kuri naudojama svetainei optimizuoti – slapukas taip pat leidžia „Google Ads“ ir „Google Analytics“ rinkti informaciją apie vartotojus rinkodaros tikslais.
6 dienos
HTTP
ads/ga-audiences
Google
Naudojama „Google AdWords“ siekiant pakartotinai pritraukti lankytojus, kurie gali virsti vartotojais, remiantis lankytojo elgsena internete įvairiose svetainėse.
Sesija
Pixel
__gfp_64b
Gemius
Renka duomenis apie vartotojų apsilankymus svetainėje, pvz., kokiuose puslapiuose buvo apsilankyta. Užregistruoti duomenys naudojami vartotojų interesams ir demografiniams profiliams suskirstyti pagal perpardavimus tikslinės rinkodaros tikslais.
1 metai
HTTP
IŠORINĖS SVETAINĖS
Svetainėje gali būti pateikta nuorodų į išorines svetaines – mūsų partnerių svetaines ar svetaines, kuriose reklamuojamos mūsų paslaugos. Sekdami pagal tokias nuorodas į kurią nors iš svetainių, atkreipkite dėmesį į tai, kad šios svetainės ir per jas pasiekiamos paslaugos turi savo atskiras privatumo politikas ir mes neprisiimame atsakomybės ar įsipareigojimų už šias politikas ar už šiose svetainėse ar teikiant paslaugas renkamus asmens duomenis, pavyzdžiui, kontaktinius ar vietos duomenis. Peržiūrėkite šias politikas prieš pateikdami asmens duomenis šiose svetainėse ar naudodamiesi bet kokiomis paslaugomis.
POLITIKOS PAKEITIMAI
Ši Politika peržiūrima ne rečiau kaip kartą per dvejus metus. Apie pakeitimus pranešime Svetainėje patalpindami atnaujintą Politiką, ar kitais įprastais komunikacijos būdais.
Privatumo politikos papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo atnaujinimo datos, nurodytos Politikoje, nebent būtų nurodytas kitas įsigaliojimo terminas.
Jei prisijungsite ar naudositės mūsų teikiamu turiniu ir (ar) paslaugomis po tokio pranešimo paskelbimo, laikysime, kad Jūs susipažinote su naujais pakeitimais, nurodytais atnaujinime.
Informacinių technologijų taikymas organizuojant įtraukų ugdymą karjerai
Informacinių technologijų taikymas organizuojant įtraukų ugdymą karjerai
Informacija
Tikslinė grupė: Karjeros specialistams
Vykdymo platforma: Mukis
Teorinė dalis
30 ak. val.
Praktinė dalis
10 ak. val.
Programos aktualumas
Lietuvos švietimo ir mokslo ministerijos įsakymu (2014 m. sausio 15 d. Nr. V-72) mokyklos realizuoja Ugdymo karjerai programą. Dažniausiai ši programą įgyvendina kontaktiniu būdu, integruojant į klasės auklėtojo darbą ir į kitų mokomųjų dalykų pamokas. Tuo tarpu programoje nurodoma vadovautis sistemingumo, prieinamumo ir integralumo principais, kuriuos užtikrinant gali kilti iššūkių.
Visuomenės ir ugdymo proceso skaitmeninimas suteikia galimybių aktyviau naudoti alternatyvių ugdymo formų, užtikrinančių ne tik bendrąjį ugdymą, bet ir įtraukų ugdymą ir ugdymą visą gyvenimą.
Kačinskienė (2022) teigia, kad dėl intensyvaus technologijų vystymosi, pasikeitusio žmonių gebėjimo save pažinti, suvokti ir sutapatinti su konkrečia veikla, taip pat dėl globalių kaitos procesų dažnas šiuolaikinis žmogus ne kartą keičia darbą ar net profesiją per savo gyvenimą, todėl labai svarbu ugdyti piliečius, suvokiančius mokymosi visą gyvenimą svarbą, gebėsiančius mąstyti kritiškai bei priimti sėkmingus sprendimus. Remiantis įtraukaus ugdymo paradigma, būtina užtikrinti ne tik saugias ugdymo karjerai sąlygas, bet ir naudojantis technologijų galimybėmis kurti alternatyvias ugdymo erdves bei metodus.
Kiekvienas mokinys, nepriklausomai nuo jo poreikių ir galimybių, turi ugdytis gebėjimus planuoti, realizuoti ir analizuoti savo karjerą bei esant poreikiui – keistis, įgyti naujų kompetencijų. Tvarus ir sąmoningumu grįstas informacinių technologijų naudojimas kuriant savo ateitį gali sėkmingai palengvinti ir racionalizuoti šį procesą.
Nuotolinis mokymasis įgalina žmogų mokytis visą gyvenimą ir prisitaikyti žinių visuomenėje. Komunikate Europos Parlamentui dėl skaitmeninio švietimo veiksmų plano (2018) skatinama visapusiška parama pedagogams, kad jie galėtų ugdyti skaitmenines kompetencijas leidžiančias naudoti inovacijas ir technologijas savo klasėse.
Programos tikslas - tobulinti asmenų, teikiančių karjeros paslaugas, kompetencijas planuoti ir organizuoti karjeros paslaugas tvariai ir sąmoningai naudojant informacines technologijas ir remiantis įtraukaus ugdymo principais, bei sudarant sąlygas moksleiviams įgyti reikalingų teorinių ir praktinių žinių sėkmingai karjerai.
Programos uždaviniai
Suteikti žinių apie informacinių technologijų panaudojimą organizuojant įtraukų ugdymą karjerai.
Formuoti praktinius įgūdžius būtinus įtraukaus skaitmeninio ugdymo planavimui ir modeliavimui.
Suteikti žinių apie karjeros specialisto vaidmenį įtraukaus skaitmeninio ugdymo kontekste.
Formuoti įgūdžius ir tobulinti gebėjimus formuluojant įtraukaus skaitmeninio ugdymo karjerai tikslus ir turinį, bei praktiškai juos išbandant ir įgyvendinant.
Formuoti praktinius įgūdžius kritiškai vertinti IT pedagoginio panaudojimo įtraukiame ugdyme karjerai.
Programos paskirtis
Programa rekomenduojama asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas švietimo įstaigose: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams/ vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.
Rekomenduojama šią programą rinktis išklausius tokias kvalifikacijos tobulinimo programas kaip "Mokinių ugdymas karjerai", "Priešmokyklinis ugdymas karjerai", "Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymas karjerai".
Programos kodas - 213003781
Programos apimtis. Programos trukmė – 40 akademinių valandų (30 teorijos ir 10 praktinio darbo valandų).
Programos turinys. Programą sudaro 5 atskiri 8 akademinių valandųtrukmės tarpusavyje susiję moduliai:
1. Informacinių technologijų įtraukaus panaudojimo galimybės ugdyme karjerai.
2. Įtraukaus skaitmeninio ugdymo modeliavimas.
3. Karjeros specialisto vaidmuo įtraukaus skaitmeninio ugdymo kontekste.
4. Įtraukus skaitmeninis ugdymas karjerai: tikslai, turinio modeliavimas ir pritaikymas.
5. IT pedagoginio panaudojimo įtraukiame ugdyme karjerai kritinis vertinimas iš profesinės, technologinės, kūrybinės ir tvarumo perspektyvos.
Programos moduliai
Modulio pavadinimas
Trukmė
Kaina
Veiksmai
Būsena
Modulis Nr. 1 Informacinių technologijų įtraukaus panaudojimo galimybės ugdyme karjerai
Pokyčius švietimo sistemoje veikia nuolatos tobulėjančios ir viena iš pagrindinių mūsų kasdienybės dalių tampančios informacinės technologijos. Todėl jų taikymas bendrojo ugdymo procese tampa neišvengiamas. Deja realybėje šios technologijos dažniausiai taikomos, kai mokytojai informuoja mokinius, tėvus apie įvertinimą (elektroninis dienynas), kai viešinama veikla elektroninėje erdvėje (internetinė mokyklos svetainė), kai bendraujama ir dalinamasi įspūdžiais apie mokykloje rengiamas edukacines veiklas (socialinis tinklas). Tačiau įtraukaus ugdymo karjerai veikloje, IT retai kada naudojamos. Tai siejama su mokyklos bendruomenės kompiuterio raštingumo lygiu, bendrosiomis skaitmeninėmis kompetencijomis. Informacinių technologijų mokyklose nepakanka, reikia, kad IT būtų integruojamos į kitų dalykų mokymąsi. Nepaisant to informacinių technologijų tikslingas panaudojimas atveria visiškai naujas galimybes organizuojant įtraukų ugdymą.
Modulio tikslas – suteikti žinių apie informacinių technologijų panaudojimą organizuojant įtraukų ugdymą karjerai.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams / vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
įgysite žinių apie įtraukų ugdymą;
įgysite žinių apie universalaus dizaino paradigmą organizuojant įtraukų ugdymą;
įgysite žinių apie informacinių technologijų reikšmę vaikų ir paauglių raidai, gebėsite vertinti informacinių technologijų pasirinktis.
Modulio turinys:
Įtraukaus ugdymo samprata ir jo realizavimo bendrojo ugdymo sistemoje pagrindai.
Įtraukaus skaitmeninio ugdymo erdvės kūrimas, prieinamumo funkcijos ir universalusis dizainas.
Vaikai ir paaugliai medijų visuomenėje. Technologijos, skaitmeninės kompetencijos ir jų sąmoningas naudojimas.
Modulis Nr. 2 Įtraukaus skaitmeninio ugdymo modeliavimas
Galkienė (2021) teigia, kad universalus dizainas mokymuisi yra įtraukaus ugdymo organizavimo prieiga, konstruojama remiantis aiškiai suvoktomis įtraukties vertybėmis: visų mokinių skirtybių pripažinimu, lygiateisiškumo visų mokinių atžvilgiu puoselėjimu, sąlygų visaverčiam dalyvavimui sudarymu, vienodų teisių užtikrinimu ir bendruomeninių santykių kūrimu. Įtraukties realizavimas pripažįsta visų mokinių intelektinius, kognityvinius, interesų bei mokymosi stiliaus skirtumus (Hymel ir Katz, 2019; Lee, 2019; Van Boxtel ir Sugita, 2019). Norėdamas dirbti veiksmingai, mokytojas turi atsižvelgti į tai, kad žinojimas yra individualus ir unikalus. Ši prieiga yra grindžiama sėkmingo kiekvieno mokinio mokymosi tikslais, kurių siekiama per ugdymo diferencijavimą, grįstą mokinio susikonstruotas medžiagos supratimu ir jo unikalumu, ir bendro mokymosi praktikas (Swanson, Ficarra, ir Chapin, 2020); Van Boxtel ir Sugita, 2019). Todėl mokytojai susiduria su situacija, kai mokinių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai skirtingi. Tai sudaro prielaidas ugdymo proceso individualizavimui atsižvelgiant į mokinių įvairovę. Sėkmingas informacinių komunikacinių techninių priemonių naudojimas gali iš esmės pakeisti šio proceso organizavimą.
Modulio tikslas – formuoti praktinius įgūdžius būtinus įtraukaus skaitmeninio ugdymo planavimui ir modeliavimui.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams / vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
įgysite žinių apie informacinių komunikacinių techninių priemonių naudojimą organizuojant skaitmeninį ugdymą;
įgysite žinių apie skaitmeninio ugdymo panaudojimo galimybes dirbant su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių;
įgysite žinių apie tarptautines įtraukaus ugdymo organizavimo patirtis naudojant IT.
Modulio turinys:
Įtraukaus skaitmeninio ugdymo organizavimas atsižvelgiant į mokinių įvairovę klasėje.
Įtraukaus skaitmeninio ugdymo galimybės ir reikšmė mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, įvairovei.
Įtraukaus skaitmeninio ugdymo organizavimo tarptautinės patirtys: galimybės ir iššūkiai bei jų sprendimo būdai.
Modulis Nr. 3 Karjeros specialisto vaidmuo įtraukaus skaitmeninio ugdymo kontekste
Skaitmeninė kompetencija apima užtikrintą ir kritišką informacinės visuomenės technologijų panaudojimą darbo, laisvalaikio, mokymosi ir bendravimo reikmėms. Kompetencija apima pagrindinius IKT gebėjimus: kompiuterių naudojimą informacijos paieškai, gavybai, saugojimui, pristatymui ir sklaidai; bendravimui ir virtualiam bendradarbiavimui. (http://disoci.eu/lt/node/591). Taip pat skaitmeninės kompetencijos yra būtinos organizuojant įtraukų ugdymą specialiųjų poreikių turintiems vaikams, kurių įtrauktis į bendrąjį ugdymo procesą be informacinių komunikacinių technologijų jau neįsivaizduojamas. Tai siejama ne tik su pagrindiniais iššūkiais, kaip antai mokymosi trikdžiais: disleksija ar disgrafija, bet ir su galimybėmis sukurti aukštesnio akademinio lygio kriterijus atliepiančia ugdymo erdvę gabiems vaikams. Remiantis šiomis prielaidomis, mokytojams, teikiantiems karjeros paslaugas, atsiranda galimybė, praplečiant savo kompetencijas bei sukuriant kolegialaus bendravimo ir bendradarbiavimo aplinkas, pasiūlyti mokiniams aktualiai naujas galimybes rengiantis karjerai.
Modulio tikslas – suteikti žinių apie karjeros specialisto vaidmenį įtraukaus skaitmeninio ugdymo kontekste.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams / vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
įgysite žinių apie karjeros specialisto skaitmenines kompetencijas;
formuosite įgūdžius būtinus lyderystei skaitmeninėje mokymosi erdvėje, gebėsite analizuoti ir spręsti iškilusius profesinius ir etinius iššūkius susijusius su IT naudojimu;
įgysite žinių apie kolegialaus bendravimo skaitmeninėje / virtualioje erdvėje kūrimą.
Modulio turinys:
Karjeros specialisto profesinės skaitmeninės kompetencijos.
Karjeros specialisto lyderystė skaitmeninėje mokymosi erdvėje. Profesiniai ir etiniai iššūkiai, jų sprendimo galimybės.
Kolegialaus bendradarbiavimo kūrimas skaitmeninėje erdvėje, jo reikšmė efektyvumui.
Modulis Nr. 4 Įtraukus skaitmeninis ugdymas karjerai: tikslai, turinio modeliavimas ir pritaikymas
Kačinskienė (2022) nurodo, kad praktiškai tradicinėje klasėje nėra įmanoma visiškai realizuoti ugdymo personalizavimo, tačiau šiuolaikinės IKT grįsto mokymosi tyrimų kryptys suteikia galimybę suprojektuoti ir organizuoti mokymą atsižvelgiant į individualius besimokančių asmenų skirtumus. Šios kryptys yra turinio personalizavimas, elektroninio mokymosi sistemų adaptavimas, optimizavimo ir dirbtinio intelekto metodai.
IKT naudojimas įtraukaus ugdymo aspektu atveria dar didesnes galimybes, nes tai siejama su alternatyviomis komunikacijų formomis, galimybėmis kompensuoti iššūkius, organizuoti mokinių dienotvarkę ir sudaryti galimybes vienodai dalyvauti su kitais klasėje esančiais mokiniais, gaunant informaciją laiku ir pagal asmenines suvokimo galimybes. Bet to būtina pažymėti ir nepaprastai dideles IKT priemonių panaudojimo galimybes mokinių saviraiškai.
Ugdymas karjerai bendrojo lavinimo mokyklose organizuojamas pagal Ugdymo karjerai programą kurioje numatyta, jog mokyklos gali pasirinkti, kokiu būdu bus organizuojamas ugdymas karjerai. Tokiu būdu informacinių komunikacinių technologijų panaudojimas gali iš esmės optimizuoti šį procesą.
Modulio tikslas – formuoti įgūdžius ir tobulinti gebėjimus formuluojant įtraukaus skaitmeninio ugdymo karjerai tikslus ir turinį, bei praktiškai juos išbandant ir įgyvendinant.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams / vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
įgysite žinių apie skaitmeninio įtraukaus ugdymo karjerai turinio parengimą;
įgysite žinių apie IT panaudojimo galimybes, formuosite įgūdžius jas vertinti;
gebėsite diferencijuoti ir individualizuoti įtraukų skaitmeninį turinį mokinių įvairovei.
Modulio turinys:
Skaitmeninis įtraukaus ugdymo karjerai turinys ir forma.
Inovatyvus technologijų panaudojimas: sąveikų tarp sudedamųjų dalių nustatymas, virtualios realybės kūrimas.
Įtraukaus skaitmeninio ugdymo turinio ir formų pritaikymas įvairioms mokinių grupėms. Individualių poreikių, galimybių nustatymas ir individualaus turinio kūrimas.
Modulis Nr. 5 IT pedagoginio panaudojimo įtraukiame ugdyme karjerai kritinis vertinimas iš profesinės, technologinės, kūrybinės ir tvarumo perspektyvos
Kačinskienė (2022) nurodo, kad sėkmingam ugdymui karjerai labai svarbus teigiamas mokyklos mikroklimatas, visos bendruomenės įsitraukimas, gera emocinė atmosfera, atviri ir pagarbūs mokytojų ir moksleivių tarpusavio santykiai. Todėl socialinė-emocinė, metodinė parama, IT pagalba ir bazė, dalinimasis gerąja patirtimi ir palaikymas sudaro kertinius principus įtraukaus skaitmenio ugdymo karjerai vystymui. Taip pat mokytojui reikalingi IKT gebėjimai pagal šias sritis: skaitmeninį komunikavimą, skaitmeninį mokymą ir mokymąsi bei skaitmeninio raštingumo problemų sprendimą.
Norint efektyviai ugdyti moksleivių karjeros kompetencijas mokytojui būtinos žinios apie siūlomas programas, IKT įrankius ir metodus. Kad mokytojas suspėtų ir sugebėtų prisitaikyti prie sparčiai tobulėjančių technologijų, kurios gali būti naudojamos ugdant mokinius karjerai, jam reikalinga nuolatinė palaikomoji aplinka, kuri įgalintų įgyti reikalingų įgūdžių tobulėti, padėtų greičiau, lengviau, paprasčiau susirasti reikalingą informaciją ir priemones, reikalingas ugdant mokinius karjerai.
Modulio tikslas – formuoti praktinius įgūdžius kritiškai vertinti IT pedagoginį panaudojimą įtraukiame ugdyme karjerai.
Modulio apimtis – 8 akademinės valandos (teorinė dalis – 6 akad. val., praktinė dalis – 2 akad. val.)
Modulis rekomenduojamas asmenims, teikiantiems karjeros paslaugas: bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų karjeros specialistams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams, bendrojo ugdymo mokytojams, profesijų mokytojams, klasių auklėtojams / vadovams, pagalbos mokiniui specialistams (socialiniams pedagogams, psichologams, specialiesiems pedagogams), vaikų neformaliojo švietimo pedagogams.
Mokymosi rezultatai (plėtojamos kompetencijos). Išklausę modulį ...
gebėsite tvarkyti ir vertinti skaitmeninius resursus;
gebėsite planuoti ir vertinti įtraukaus skaitmeninio ugdymo karjerai rezultatus;
gebėsite stebėti mokinių pasiekimus, identifikuoti ir spręsti iššūkius.
Modulio turinys:
Skaitmeninių resursų vertinimas, panaudojimas ir vystymas.
Įtraukaus skaitmeninio ugdymo karjerai vertinimas.
Mokinių individualių pasiekimų stebėjimas, iššūkių identifikavimas, vertinimas ir sprendimų paieška.